czwartek, 28 listopada 2013

Yankee Candle

Mój w zasadzie pierwszy post chcę przeznaczyć dla Yankee Candle a konkretnie powiedzieć parę słów o świecach i woskach. Dawnymi czasy stosowałam olejki, kadzidełka, czasem zdarzyły się jakieś świeczki. Zawsze lubiłam jak ładnie pachniało. Oglądając filmiki odkryłam nowy rodzaj świec, właśnie Yankee Candle. Świece - duże - są dosyć drogie bo widziałam je w cenach od 60 do 80 zł. Wykracza to ponad moje możliwości finansowe więc postanowiłam wypróbować tańszą wersję, mianowicie woski, które można kupić na allegro średnio w cenie 6 zł. Również całkiem ciekawe są małe świeczuszki - ok. 9 zł. Moje zdanie na ich temat - jak najbardziej polecam. Zapach jest intensywny, długotrwały, są wydajne.

"Yankee Candle to produkty najwyższej jakości, tworzone z pasją od 40 lat. Wszystkie zapachy są rygorystycznie sprawdzane, weryfikowane i testowane przez doświadczony zespół ekspertów zapachowych, tak aby zapewniały jak najlepsze doznania. Każdy aromat tworzony jest z pasją przy użyciu naturalnych ekstraktów zapachowych i olejków eterycznych.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz