wtorek, 23 września 2014

Seriale

Jeśli ktoś ogląda serial „Pamiętniki Wampirów” to wie o co chodzi. Ja, niedawno zobaczyłam ostatnią serię i powiem, że pierwszy raz od dawna tak męczyłam się przy serialu, który niegdyś uwielbiałam. Pewnie będzie kolejna seria i mam nadzieję, że się poprawią. Teraz to wszystko było takie na siłę, rozwlekłe, męczyłam się potwornie.
Wirus (2014)Oglądam też online nowy serial „Wirus”, może być chociaż momentami rozwala mnie „pomyślunek” bohaterów. Pchać się tam, gdzie niebezpiecznie, ryzykować bezmyślnie to motto tego serialu.
Niestety, teraz jest przerwa „Słodkich kłamstewek”, jak mnie to zawsze wkurza, że w połowie serii zawsze trzymają człowieka w napięciu. Ten serial jak był dobry, tak się nie popsuł.
Usiłowałam obejrzeć „Plotkarę”. Tak, wiem, kultowy niemalże serial a ja jeszcze nie obejrzałam. To moje kolejne podejście i jakoś mnie nie powalił na kolana.
Skończyły się chyba nagrania „Czystej krwi”. Ostatnia seria nie była „szałowa” ale mogło być. Fajnie się skończyło.

Może ktoś ma do polecenia jakiś serial, od którego nie będę mogła się oderwać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz