sobota, 24 maja 2014

Modne znaczy ładne?

Ja wiem, że bywają różne gusta ale nie dajmy się zwariować ślepo podążając za dyktowanymi trendami. Nie zawsze to co prezentowane jako ładne, modne jest faktycznie piękne. My nie zawsze będziemy wyglądać tak jak modelki prezentujące te stroje. Niestety, często to co na wieszaku jest ładne na mnie wygląda, delikatnie mówiąc źle. Zawsze uważałam, że modne dla mnie jest to co mi się podoba i w czym dobrze wyglądam. Nie twierdzę, że nie bywam zachwycona nowymi trendami czy strojami ale na pewno nie tylko dlatego, że ktoś mi mówi, iż powinnam się rozdziawić i wychwalać pod niebiosa te cuda. Druga sprawa to cena. Nie uważam, że to co drogie jest super a ciuchy w niższych cenach nie są warte uwagi. Bardzo często te tanie, lokalne produkty bywają lepsze jakościowo i są super. W zasadzie to wolę ubierać się w to czego nie ma połowa miasta bo znalazło się w sieciówkach i znana aktorka czy modelka prezentuje właśnie tą kieckę.


Poniżej buty Prady za 1580 zł. Sami zastanówcie się czy są naprawdę ekstra?
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz