piątek, 3 stycznia 2014

Cleanic Professional chusteczki nawilżane do peelingu

Poniższego produktu używam już od bardzo dawna i moja opinia na jego temat jest jak najbardziej pozytywna, postanowiłam więc napisać parę słów na jego temat. 

Opakowanie zawiera 10 sztuk chusteczek nawilżonych i pokrytych niebieskimi wypustkami trącymi - mikrogranulkami umożliwiającymi peeling bez konieczności zmywania.

Jak wskazuje producent, opisywane chusteczki, nasączone są ekstraktem z chabra bławatka mającego działanie antyseptyczne oraz tonizujące. 

Zabieg przy użyciu chusteczek przeprowadza się na oczyszczonej skórze omijając okolice ust i oczy, choć ja delikatnie peelinguję usta i nic złego się nie dzieje. Oczywiście nie należy wykonywać peelingu na skórze podrażnionej czy z problemami trądzikowymi. 

Słyszałam niepochlebne opinie na tema tego artykułu, że to zwykły drapak itp. Moje pierwsze wrażenie było też mało pochlebne. Po pierwszym użyciu byłam załamana. Błąd jaki popełniłam to zbyt intensywne zastosowanie chusteczki, bez wyczucia i tak mocno jak tylko się dało. Myślałam, że już więcej ich nie zastosuję ale po pewnym czasie się przełamałam i jestem z tego powodu zadowolona. 


Co przemawia za tym artykułem: 

- mocna struktura, nie rozrywają się, nie powstają kłaczki itp.,

- właściwe nawilżenie, chusteczki nie są ani za suche, ani zbyt mokre, nie pozostawiają mokrego wrażenia na twarzy, 

- wydajność - jedna chusteczka wystarcza do wykonania peelingu całej twarzy i szyi, 

- dobre właściwości ścierające, 

- dobrze wykonane opakowanie - po otwarciu łatwo się je zakleja co chroni pozostałe chusteczki przed wyschnięciem. 

Ja, zakupów dokonuję w Rossmannie, gdzie kosztują 6,99 zł. Nie jest to zbyt niska cena ale uważam, że ten artykuł jest jej wart. Często też bywają promocje i można je zakupić za ok. 4 zł. 

Uważam, że faktycznie w przypadku osób mających suchą cerę, wrażliwą i cienką czy też naczynkową mogą się nie sprawdzić dlatego przy pierwszym użyciu należy zachować ostrożność a nie trzeć tak jak ja to zrobiłam.

W skali dziesięciostopniowej śmiało daję temu produktowi 10 punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz