piątek, 31 stycznia 2014

Purederm Age Defying Hydro Gel Mask - recenzja

Hydrożelowa maseczka przeciwwyważeniowa ma działanie nawilżające. Dzięki głębokiemu wnikaniu w skórę przywraca jej zdrowy wygląd. Producent pisze, że efekt ten widoczny jest gołym okiem, gdyż w czasie jej przebywania na twarzy staje się ona cieńsza właśnie w wyniku wchłaniania zawartych w niej składników przez skórę. 


W skład żelu wchodzi adenozyna, ekstrakt z zielonej herbaty, witamina A oraz inne składniki cofające objawy starzenia dzięki przywróceniu właściwego nawilżenia i elastyczności.
Maseczkę nakłada się na umytą i osuszoną twarz.


Składa się ona z dwóch części przyklejonych na folii (góra i dół). 


Po jej wyjęciu należy ją odkleić, nałożyć na warz i delikatnie wygładzić by dobrze przywierała.


Pozostawia się ją na 20 - 30 minut a pozostałości żelu wmasowuje się w skórę.


Nie należy stosować zabiegów z użyciem maseczki na uszkodzoną skórę a w przypadku pojawienia się zaczerwienienia, podrażnienia, opuchnięcia czy swędzenia natychmiast trzeba ją usunąć i skonsultować się z lekarzem. 


Moje odczucia:
·        Ciężko nakłada się na twarz, gdyż jej wiotkość sprawia, że zlepia się i trudno ją rozłożyć na twarzy (minus),
·        Po nałożeniu dobrze przylega i trzyma się rewelacyjnie (plus),
·        Nawilża, sprawia, że skóra jest jakby wypoczęta, lepiej napięta (plus),
·        Odświeża (plus),
·        Tonizuję skórę (plus),
         
Skład:

Moja ocena w skali 10 stopniowej to 6. 

Jestem z niej zadowolona, mam jeszcze jedno opakowanie, które na pewno wykorzystam. Czy kupiłabym kolejne? Pewnie tak. Te, które posiadam zakupiłam w Biedronce ale widziałam też w Hebe.


Cena: Nie jestem pewna ale chyba ok. 10 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz