niedziela, 12 stycznia 2014

Maybelline Dream Satin Liquid RECENZJA

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o podkładzie numer 1. Jest to mój ulubieniec wszechczasów. Używam go już od kilku lat, oczywiście w międzyczasie sięgałam po inne podkłady ale zawsze wracałam do tego a od pewnego czasu nawet nie próbuję nic nowego bo tego artykułu jestem pewna.
Jak wskazuje producent podkład ma płynną formułę - jak najbardziej, nie jesto ona jednak lejąca się, ale taka w sam raz. Skóra po jego zastosowaniu jest satynowa. Jeśli chodzi o mnie to ma on niesamowite właściwości nawilżające, nie powoduje dzięki temu przesuszenia, nie powstają suche skórki, przy czym skóra nie jest przetłuszczona i się nie świeci. 

Podkład bez problemu rozprowadza się na twarzy, bez smug, idealnie stapiając się z skórą, bez efektu maski.

Nie jest to podkład silnie kryjący ale drobne niedoskonałości czy przebarwienia są ukryte, wyrównuje koloryt skóry.

Po nałożeniu podkładu mam wrażenie, że skóra jest gładka i nawilżona.

Polecany do skóry suchej, normalnej i mieszanej.

Cena: ok. 40 zł.

Jeśli chodzi o dostępność to ja zakupuję w Naturze, gdyż w Rossmannie od dłuższego czasu jest niedostępny.

Podkład umieszczony jest w szklanej buteleczce z pompką co bardzo ułatwia dozowanie i zużywanie do niemalże ostatniej kropli. 

Plusy:

· - skóra jest gładka, miła w dotyku oraz rozświetlona - sprawia to satynowe wykończenie,
· - rozprowadza się dobrze, bez efektu smug,
· -  łatwo daje się zapudrować, 
· - dopasowuje się do koloru skóry;
· - na twarzy utrzymuje się przez ok. 8h,
· - wygodne w użyciu opakowanie,
· - widoczny poziom zużycia produktu.

Minusy:

· -  mógłby mieć nieco lepsze krycie.

Skład: Aqua/Water, Isododecane, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Cyclohexasiloxane, PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Butylene Glycol, Dimethicone Crosspolymer, Disteardimonium Hectorite, PEG-10 Dimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Polyglyceryl-4 Isostearate, Caprylyl Glycol, Disodium Stearoyl Glutamate, PEG-9, Aluminum Hydroxide.
Może zawierać: CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77499, CI 77492, CI 77491/Iron Oxides. (06.08.2009) 

Cena: 35zł / 30ml

Moja ocena w skali dziesięciostopniowej to 10.

Jestem z niego super zadowolona i polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz