wtorek, 22 lipca 2014

Syrop Łowicz Ogórek i mięta

Agros Nova ŁOWICZ 440ml Syrop o smaku ogórka z miętąDzisiaj zostałam poczęstowana nieznanym mi napojem, miałam zgadnąć co to jest. Nie zgadłam ale, gdy się dowiedziałam co piłam byłam bardzo zaskoczona. Smaczny, nie za słodki, orzeźwiający napój. Syrop Łowicz Ogórek i mięta to nowość, niestety z ograniczoną dostępnością.
Jak podaje producent:
Nowe orzeźwiające syropy Łowicz. Syrop o wyjątkowym smaku świeżego ogórka i chłodnej mięty idealnie gasi pragnienie w upalne dni. Najlepiej smakuje podany z zimną wodą.
Składniki:
cukier (A), i/lub syrop glukozowo-fruktozowy (B), woda, zagęszczony sok jabłkowy, regulator kwasowości – kwas cytrynowy, barwnik – kompleksy miedziowe chlorofili i chlorofilin, naturalny aromat ogórka 0,6%, naturalny aromat mięty 0,1%. A, B – w zależności od użytych składników, patrz nadruk na zakrętce.

Cena ok. 5 zł. za 440 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz