środa, 9 kwietnia 2014

Arganowy szampon do włosów 8 w 1 EVELINE - recenzja

Arganowy szampon 8w1 postanowiła wypróbować już jakiś czas temu. Jeśli chodzi o włosy jestem nieustająca poszukiwaczką. Opakowanie ładne dla oka, butelka umieszczona w tekturowym kartoniku dodatkowo nadaje mu "ekskluzywności".


Jak wskazuje producent szampon dokładnie i delikatnie myje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Zawarte w nim składniki są bogate w zaawansowane składniki działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, co pozwala skutecznie chronić kolor oraz nadaje włosom blask. Włosy są nawilżone, odżywione i głęboko zregenerowane. Zaraz po zastosowaniu włosy powinny stać się Natychmiast lśniące, miękkie w dotyku, łatwo się rozczesywać i nie puszyć się. Szampon nie obciąża włosów i nie pozostawia żadnych osadów we włosach.

                                                                                                     
Pojemność jest niewielka bo 150 ml. Szampon ma gęstą konsystencję oraz mleczną barwę. Charakteryzuje się słodkim zapachem, który i utrzymuje się przez jakiś czas.
Samo mycie, jak to mycie, dobrze się pinie, oczyszcza włosy nie powodując przy tym  szczypania, pieczenia i innych tego typu nieprzyjemności.


Moje odczucia – mieszane, gdyż skład jest rzeczywiście dobry. Przede wszystkim olejek arganowy, pantenol, lanolina, ekstrakt z łopianu, ekstrakt ze skrzypu, keratyna, ekstrakt z pokrzywy, jedwab. Moje włosy po umyciu, jakby to powiedzieć, były tępe, splątane, trudne do rozczesania. Nie była powalona na kolana. Może i dobrze umył ale po zużyciu opakowania nie wrócę raczej do niego. Raczej nie kupiłabym kolejnego. Chcę jednak podkreślić że ja mam długie włosy i może w przypadku krótszych, o innej strukturze sprawdzi się rewelacyjnie.



Cena: ok. 13 zł. Często bywa w promocji w Rossmannie.

Moja ocena w skali dziesięciostopniowej to 4.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz