środa, 9 kwietnia 2014

Zaklinacz dusz - serial


Pisałam już o serialu, który uwielbiam – Słodkie kłamstewka, teraz parę słów o serialu, który jest dla mnie Serialem Wszechczasów.
Zaklinacz dusz, bo to o nim mowa, przeznaczony jest dla osób lubiących filmy o duchach. Nie należy do horrorów ale troszkę czasem można się pobać.

Zaklinacz dusz (Zaklinaczka duchów, ang. Ghost Whisperer) –amerykański serial telewizyjny o młodej kobiecie porozumiewającej się z duchami - duszami zmarłych, które mają niedokończone sprawy na ziemi. Serial został stworzony przez Johna Graya. Główne role grają Jennifer Love Hewitt, Aisha Tyler i David Conrad. 
Jennifer gra fantastycznie, uwielbiam oglądać jej stylizacje, ma świetne ciuchy.
Każdy odcinek dotyczy nowego ducha ale jest też wspólny wątek, taki bardziej mroczny i przerażający.

Jeśli ktoś lubi przyjemne filmy o duchach, w których dobro zwyciężą polecam serial. Nie nudzi się, odcinki nie dłużą się a ja oglądałam go już nie wiem ile razy. Zawsze mnie wciąga J.


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz